Το οινοποιείο βρίσκεται στην Οία της Σαντορίνης, δημιουργήθηκε το 1947 και ήταν το πρώτο βιομηχανικό οινοποιείο του νησιού. Το 2016 η οικογένεια Βενετσάνου διαπίστωσε την ανάγκη αναβάθμισης των ετικετών του οινοποιείου και ανέθεσε στη Red Creative το rebranding (αλλαγή λογότυπου και ανασχεδιασμό όλων των ετικετών). Η στόχευση ήταν η αγορά του εξωτερικού, στη μέση-ανώτερη κατηγορία καθώς και γαμήλιες τελετές που γίνονται στο οινοποιείο. H Ambigram συντόνισε το project.
Το λογότυπο βασίστηκε στα αρχικά το λέξεων Venetsanos + Winery και η χρωματική ταυτότητα δημιουργήθηκε από τον συνδυασμό του χρυσού (που παραπέμπει στο ηλιοβασίλεμα της Σαντορίνης) και του γκρι (η πέτρινη πρόσοψη του οινοποιείου).
Αρχικά σχεδιάστηκαν ετικέτες για επετειακές φιάλες, οι οποίες κυκλοφόρησαν σε λίγα αριθμημένα αντίτυπα. Χρησιμοποιήσαμε μόνο τυπογραφία και τυπώσαμε τον γενικό τίτλο First Bottling με μεταλλοτυπία διαφορετικού χρώματος σε κάθε μία από τις 4 ετικέτες.
Για τις 4 βασικές ετικέτες (Santorini, Nykteri, Mandilaria, Anagallis) επιλέχθηκαν εικόνες - σύμβολα της Σαντορίνης τα οποία εικονογραφήθηκαν με έναν αφαιρετικό τρόπο - αναφορά στην κυκλαδική εικονογραφία της Αρχαίας Ελλάδας και στην τοιχογραφία στο Ακρωτήρι της Θήρας.